niedziela, 6 listopada 2016

Zmiana planów

Nie, wiecie co, zrobię inaczej. Na tym blog pojawi się maksymalnie jeszcze 10 rozdziałów, krótkich, bardziej ogólnych, mniej szczegółów, nieliczne dialogi. Nie zakończę tego tak, jak chciałam, ale i tak nie zrobię tego na odczepnego. Nie dla tego, że ta historia mnie męczy czy coś, po prostu mam mało czasu, a chcę skończyć to porządnie, a nie chcę marnować sił, na pisanie czegoś, co i tak napiszę od nowa. W tym momencie piszę nową wersję prologu i już po niej widzę, jakie zmiany zajdą w tym opowiadaniu. Prolog powinien pojawić się na Wattpadzie jeszcze w listopadzie, natomiast rozdziały ruszą od stycznia roku 2017. Jeśli są rzeczy, których tu nie wyjaśniłam, nierozwinięte ale wprowadzone wątki, coś co was ciekawi, napiszcie mi tu w komentarzu, to to zawrę w tych 10 rozdziałach i epilogu, lub napiszę w notatce pod rozdziałem, jeśli wprowadzenie do rozdziału nie będzie możliwe. Pozdrawiam was, i nadal czytam wszystko co wychodzi z pod waszych rąk :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz