niedziela, 5 lipca 2015

✝ LBA ✝ Liebster Blog Award ✝

Witam!
Dostałam nominację do LBA, od aż TRZECH osób, co jest dla mnie takim ogromnym 'WTF?!' i ja nadal nie mogę w to uwierzyć, zwłaszcza, że są to też jedne z moich ulubionych autorek: Yumiko Naoki, Fallen Angel i Kociara.
A o co w tym chodzi: „Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz je o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował”.
To okej, lecimy z koksem.

1. Jakie jest Twoje ulubione zajęcie?
Pisanie oczywiście :3 Zarówno opowiadań, jak i wierszy. Uwielbiam też jeździć na rowerze i czytać książki, oraz grać w siatkówkę.
Jak zaczęła się Twoja historia ze Słodkim Flirtem?
To było trzy lata temu, czyli chyba dość dawno i wydaje mi się, że całkiem przypadkiem. Chyba zainteresowała mnie nazwa i postanowiłam zagrać. Muszę przyznać, że wręcz zakochałam się wtedy w tej grze.
Do jakiego kraju najbardziej chciałabyś pojechać?
Hmm, chyba do Argentyny albo USA. I to chyba głównie ze względu na różnorodność jedzenia
2.Masz jakieś dziwne przyzwyczajenia?
Zawsze muszę coś gryźć albo żuć. Od końcówki długopisu, przez włosy aż po jakieś kłosy zboża.
 Jaki jest Twój ulubiony cytat z filmu/książki/piosenki?
z filmu: 
"Przestaliśmy szukać potworów pod naszymi łóżkami, gdy zrozumieliśmy, że one są w nas"- Joker
z książki:
"Nie zastanawiałam się nad niczym. Kompletnie. Nic do mnie nie docierało. Zajmowałam się tylko i wyłącznie sobą, ale nie miałam pojęcia kim jestem. Czasami to nawet nie wiedziałam, czy w ogóle jeszcze żyję"- My, dzieci z dworca zoo.
z piosenki nie cytat, ale cały refren, który uwielbiam:
In the end
As you fade into the night
Who will tell the story of your life
 And who will remember your last goodbye ?
'Cause it's the end and I'm not afraid
I'm not afraid to die.
Jaka jest Twoja ulubiona piosenka?
Oj, jednej tu nie wymienię, nie umiem wybrać, uwielbiam dużo piosenek. Cała playlista ponad 500.
3.Jakiej muzyki najbardziej lubisz słuchać?
Przeważnie to rock i metal, od screamo, przez trash metal aż do death core itd.
Jaka książka zapadła Ci najbardziej w pamięć? I dlaczego?
Najbardziej zapadła mi w pamięć cała trylogia "Niezgodna", dwie pierwsze książki były pełne bardzo życiowych cytatów, a trzecia nie dość, że również była wypełniona mądrymi sentencjami to też nie skończyła się jak większość książek słowami na zasadzie 'I żyli długo i szczęśliwie' czy coś, że żyli sobie dalej w spokoju itp, ale UWAGA SPOILER śmiercią głównej bohaterki. Jeszcze ŻADNA książka wcześniej, nie wywołała we mnie tak skrajnych i tak silnych emocji, jak 'Wierna'(cała trylogia w sumie, ale trzecia część najbardziej). Po przeczytaniu jej, miałam przez kilka dni takie schizy, że zachowywałam się jak zombie, nie robiłam nic więcej poza tym, co było ode mnie oczekiwane, a gdy tylko pomyślałam o kilku ostatnich rozdziałach, niemal wybuchałam płaczem.
Czy zmieniłabyś teraz coś na swoim blogu?
Przeczytałam, że zmiana na blogu i od razu pomyślałam o nazwie. W końcu żadnej nie miałam, więc trzeba było coś ogarnąć. Teraz już raczej nic nie muszę zmieniać.
4.Czytasz książki? Jeśli tak, to jaki najbardziej?
Jak już pisałam, uwielbiam czytać książki. Najbardziej fantasy i  i fantastykę (tak, jest różnica): 'Wiedźmin', 'Igrzyska Śmierci', 'Dary Anioła', 'Kroniki Białego Królika', "Zwiadowcy", Więzień labiryntu". Ale lubię też kryminały, zwłaszcza Agaty Christie. Czasem też jakieś psychologiczne, albo Barbary Rosiek.
Co według ciebie jest po śmierci?
Jakoś nigdy się nad tym nie zastanawiałam, może po śmierci nie ma nic?
Gdybyś mogła przemienić się w zwierze to jakie by to było?
Nie lubię kotów, ale chyba właśnie w kota chciałabym się przemienić.
5.Co zwykle poprawia Ci nastrój?
Słuchanie muzyki. Tudzież zazwyczaj Black Veil Brides, Coma, Ira, jakieś Nightcore.
Jak wyobrażasz sobie siebie za 10 lat? 
Za dziesięć lat to pewnie jeszcze na studiach.
Wolisz film czy książkę?
Oczywiście, że książka.
6.Jakie 3 rzeczy byś w sobie zmieniła?
~Nawyki, np. zawsze zostawiam wszystko na ostatnią chwilę i obgryzam/rwę czasem paznokcie.
~Łatwo wyprowadzić mnie z równowagi(czyt. wkurzyć)
~Może mam czasem trochę zbyt cięte gadane, więc może bym trochę bardziej opanowana była, czy coś takiego.
Która postać ze Słodkiego Flirtu najbardziej pasuje do Ciebie?
Ale to w sensie...? Nie do końca rozumiem pytanie. Jeśli chodzi o to, że który chłopak najbardziej by do mnie pasował, to chyba raczej Lysander, może w sumie też Nat, ale ja bym z nim nie wytrzymała xD a jeśli chodzi o dziewczynę która jest do mnie najbardziej podobna, to chyba Kim albo Peggy.
Wylądowałaś na bezludnej wyspie. Masz do wyboru jedną rzecz jaka może być ci dostarczona. Co to będzie?
Ten taki radioodbiornik który będzie działał.
7.Który smak lodów lubisz najbardziej?
Piankowe!<3 kocham piankolody. I jeszcze lody oreo są pyszne, mniam!
Gdybyś miała możliwość podróży w czasie jaki okres w historii byś chciała zobaczyć? 
Czasy polowań na czarownice, nie wiem kiedy to było, jeszcze o tym nie miałam lekcji.
Co chciałabyś robić za kilka lat?
Jeszcze się zastanawiam, ale chciałabym iść w medycynę. Chociaż część znajomych twierdzi, że mogłabym być psychologiem.
8.Gdzie chciałabyś spędzić swoje wymarzone wakacje?
Chorwacja jest cudowna^^
 Co Cię najbardziej charakteryzuje? / Jaka jesteś. Krótko siebie opisz.
Otwarta na nowe znajomości, ale zamknięta w sobie. Rzadko kiedy coś mi się chce. Do każdego mam na początku zaufanie, ale tylko w pewnym stopniu, potem może je zyskać albo bezpowrotnie stracić. Nie chce mi się uczyć, ale zapamiętuję z lekcji, co przyczynia się do średniej 4,5+.
9.Jaki film poleciłabyś oglądnąć i dlaczego?
"Gladiator"-bardzo mnie wzruszył, fajna fabuła, cudownie odegrane i ogarnięte.
"The Duff"-komedia z rozbrajającym humorem, ale z właściwie zakończeniem, które można łatwo przewidzieć.
"Zostań, jeśli kochasz"-zazwyczaj nie oglądam filmów tego typu, ale ten autentycznie był ciekawy. Dobrzy aktorzy, dobrze odegrane, dobrze zmontowane i akcja utrzymująca napięcie.
 Który żywioł (woda, ogień, ziemia, powietrze) najlepiej Cię opisuje?
Chyba powietrze.
Mieszkasz w domu czy w mieszkaniu?
Ja mieszkam w domu.
10.Jaką jesteś osobą? Opisz się w pięciu słowach.
Kreatywna, bystra, wyrozumiała, niezrównoważona, ogarnięta.
Jaka jest Twoja ulubiona bajka z dzieciństwa?
 "Wilk i zając"! Chyba tak to się nazywało. Zajc! Nu pagadi!
Jaka jest twoja ulubiona dyscyplina sportowa?
Siatkówka<3
11.Jaką postać z bajek Disneya najbardziej przypominasz?
Tak z wyglądu, to chyba Bellę z 'Pięknej i bestii', ale z charakteru to chyba Osła z 'Kubusia Puchatka'
Jakie wartości według Ciebie są najważniejsze w życiu?
Wg. testu Dalajlamy: Honor/Duma, Miłość, Kariera, Rodzina, Pieniądze. W takiej kolejności. I w sumie się z tym zgodzę.
Czy jest rzecz, którą chciałabyś zrobić, a nie możesz? Jak tak to jaka?
Strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne...

No więc ja nominuję:
Oto pytania:
1. Skąd pomysł na bloga? I dlaczego akurat w takim temacie?
2.Jakiego typu książki czytasz?
3.Jakie filmy/książki możesz polecić?
4.Ulubiony cytat?
5. Gdybyś była owocem, to jakim?
6.Grasz/chciałabyś grać na jakimś instrumencie?
7. Lubisz robić zdjęcia? Jeśli tak, to czego?
8. Zakochałaś się kiedyś w postaci fikcyjnej? Jeśli tak, to w jakiej?
9.Grasz w gry? Jak tak, to w jakie?
10. Gdyby jutro miało nie nastąpić i byś o tym wiedziała, to co byś zrobiła?
11. Jakiej muzyki słuchasz?
Pozdrawiam^^

3 komentarze:

  1. Jej... Autentycznie muszę przyznać, że wzruszyłam się gdy przeczytałam refren jednej z moich ulubionych piosenek Back Vel Brides.
    Zauważyłam, że jesteśmy bardzo podobne do siebie. I słuchamy podobnej muzyki. Tak, tak wiem... jest mnóstwo osób także słuchających tej muzyki, ale muszę przyznać, że odkąd BVB stało się moim ulubionym zespołem (czyli od jakichś pięciu lat) poznałam tylko jedną osobę, która również ich słucha.
    Aczkolwiek muszę przyznać, że co do postaci, która najlepiej do ciebie pasuje ze słodkiego flirtu to ja bardziej pasuję do Iris. Tak mi się wydaje, chociaż mam praktycznie cechy połowy bohaterów...
    Polowanie na czarownice również mnie fascynuje. Może dlatego, że moja imienniczka Joanna D'Arc została spalona na stosie ponieważ uznano ją za czarownice. (P.S. To było w średniowieczu jak zaczęły się reformacje w kościele ;))
    I jeszcze ta bajka... Moją był "Kubuś Puchatek", a z takich serialówek to "Muminki" i "Gumisie" ;D

    Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mmm. Medycyna. Mamy punkt wspólny :D
    Supcio odpowiedzi :D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. "The Duff" - film, który planuję obejrzeć do dłuższego czasu. Jest także książka, czytałaś? Czytając twoje odpowiedzi, mam wrażenie, że jesteś świetną osobą. Zwłaszcza to ostatnie: Strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne... zginełoby 75% (co najmniej) ludzi. Świat byłby piękny xd
    I dzięki za nominację <3
    Weny

    OdpowiedzUsuń