niedziela, 28 lutego 2016

✝ LBA ✝ Liebster Blog Award 2016 ✝



 ~~~~
 Dziękuję za tegoroczną nominację od: I Believe, Lary oraz  Fallen Angel :* Bez zbędnego przedłużania, oto moje odpowiedzi

1. Jaki jest twój ideał chłopaka? (wygląd, charakter itp.)
Wygląd: Hmmm, gustuję w brunetach i szatynach, więc na pewno ciemne włosy, podobnie z resztą do mnie. Hmm, zielone oczy.  Umięśniony, ale nie jakiś paker czy kulturysta.
Charakter itd.: Przede wszystkim szczery. Wyrozumiały. Bardzo cierpliwy. Czasem trzeba mi coś tłumaczyć nawet kilkanaście razy, więc ta cierpliwość przydałaby mu się nawet dla własnego dobra.  Dobrze by było, gdyby był inteligentny. Cu więcej. Gdyby miał gust muzyczny podobny do mnie tzn. rock, metal, ew. rap.
2. Twoja ulubiona książka?
Jedna…  kurczę, jednej nie umiem. Ale taka trylogia: Niezgodna, oraz seria Dary Anioła i Saga Wiedźmińska.
3. Jaką sławną osobę podziwiasz najbardziej i dlaczego?
Jak dla mnie wszystkie obecnie sławne osoby to[…] i nie podziwiam żadnej z nich.
4. Co najchętniej robisz gdy wiesz, że możesz leżeć przysłowiowym brzuchem do góry?
To różnie, ale np. dzisiaj cały dzień spałam.
5. Masz jakieś zwyczaje, które ciągle powtarzasz?
Wyłamuję sobie kości.  Wkurza to wszystkich dookoła, więc robię to tym chętniej.
6. Do jakiego kraju najbardziej chciałabyś się udać?
Chorwacja, Chorwacja i jeszcze raz Chorwacja.  Jest tam cudownie, słońce boskie, woda czyściutka, spokój jak mało gdzie.
7. Jeśli miałabyś wybór: żyć dalej w realnym świecie lub przenieść się do fantastycznej
krainy, co byś wybrała?
Fantastyczna kraina, zdecydowanie, tylko nie wiem jaka. Hmmm, może Świat Wiedźmina albo może Narnia.
8. Lubisz sport? A jak tak to jaki?
Uwielbiam sport! Pod każdą postacią. Piłka nożna,  bieganie, gimnastyka. A tak najbardziej ze wszystkiego to siatkówka. Siatkówkę uwielbiam.
9. Na jakie cechy najbardziej zwracasz uwagę gdy kogoś poznasz?
Najbardziej przede wszystkim szczerość i naturalność.  Inne cechy giną w tłoku.
10. Ulubiona pora roku?
Na pewno nie wiosna i na pewno nie jesień. Ich dwóch nie lubię przez cały rok. A lato czy zima to się zmienia. W zimę lubię lato, w lato lubię zimę.
11. Co według ciebie jest gorsze: nie posiadać przyjaciół czy drugiej połówki?
Szczerze, to nie mam pojęcia. Nie posiadam, ani nigdy nie posiadałam ani prawdziwych przyjaciół ani drugiej połówki, więc nie mam pojęcia bez którego z nich jest gorzej żyć.

1.Jak zaczęła się twoja przygoda z pisaniem?
Zaczęła się od wierszyka:
„Gdzie dwie drogi się łączą, pary się rozstają.
Gdzie serca w otchłani rozpaczy, chwile przemijają.”
Miałam wówczas 10 lat i piszę do chwili obecnej, jak widać.
2.Twój ulubiony zespół?
Jeden? Na ten moment zasłuchuję się w Get Scared, więc można uznać, że oni.  Ale takim zespołem który autentycznie słucham od długiego czasu jest Skillet i darzę go ogromnym sentymentem, gdyż jest to pierwszy rockowy zespół którego słuchałam.
3.Co lubisz robić w wolnym czasie?
Zazwyczaj czytam książki. A jak nie książki to szukam jakichś nowych blogów do czytania. Albo gram w jakieś gry, np. Don’t Starve. Albo oglądam seriale, np. „Lucifer”, „Teen Wolf”
4.Jakbyś mogła cofnąć się w czasie, co zmieniłabyś w swoim życiu?
Zmieniłabym część grupy ludzi, z którymi się zadawałam. Tego żałuję najbardziej.
5.Jak to się stało, że zaczęłaś grać w Słodki Flirt?
Kliknęłam w jakąś reklamę. Zaciekawiła mnie tematyka strony na którą trafiłam więc się zarejestrowałam. Ot cała historia
6.Co najbardziej lubisz jeść? (np. Ulubiona potrawa)
O jeeejuu, nie umiem wymienić jednej. Ogólnie to wolę takie jedzenie swojskie, wiejskie jak np. zacierki na wodzie, prażuchy albo po prostu ziemniaki z jajkiem sadzonym. Nie lubię za to tych wszystkich wymyślnych dań typu np. łosoś po jakiemuś tam, albo indyk w czymś tam itd.
7.Czy potrafisz grać na jakimś instrumencie?
Umiem kilka melodii zagrać na pianinie, ale tak grać żeby wziąć nuty i zacząć grać to nie.
8.Czy masz jakieś wielkie marzenie?
Mam marzenie jedno: napisać książkę. Więcej nic mi się nie marzy.
9.Masz wybór- stanąć po stronie zła lub po stronie dobra. Co byś wybrała?
Zależy jaki bym miała humor.  Żartuję.  Zależy ku celom  której z tych grup bym się bardziej skłaniała. Choć pewnie po stronie zła.
10.Jaką pogodę lubisz najbardziej?
Taką żeby był lekki chłodny wiaterek, ale świeciło słońce, ale nie tak świeciło, że nie można by chodzić bez mrużenia oczu, ale też żeby tak fajnie grzało. I żeby nie padało, ani nie było zbyt ciemno, ale i niezbyt jasno.
1. Co było Twoją inspiracją do napisania opowiadania (oprócz Słodkiego Flirtu)?
W bardzo dużej mierze zainspirował mnie, jak i nadal inspiruje Tumblr.
2. Gdybyś miała szansę poznania osobiście jakiejś gwiazdy/muzyka/aktora/pisarza kto to by był i dlaczego?
Chciałabym poznać Barbarę Rosiek( polska pisarka),  ze względu na tematykę jej książek. Uzależnienia, choroby psychiczne itd.
3. Czy wierzysz w przeznaczenie? Dlaczego?
Co ma być, to będzie. Mamy wpływ tylko na naszą przyszłość, choć też nie do końca. Więc można powiedzieć, że chyba wierzę.
4. Co w sobie najbardziej lubisz?
Lubię mój charakter. Ludzi może on ode mnie odpycha, ale tworzy Mnie. Jest moją największą, najważniejszą częścią.
5. Jak wyobrażasz sobie ten świat za kilkadziesiąt lat?
Hmmm, chyba coś podobnego do Panem, tylko bez tej całej zagłady u Głodowych Igrzysk. W niektórych miejscach świata są one już i nie wymagają żadnej organizacji, czy przygotowania.
6. Rzecz, którą najbardziej nie znosisz? Dlaczego akurat to?
Nienawidzę niezorganizowania.  Okropnie mnie to denerwuje. Wszystko się gubi, nic nie można znaleźć. Wie się, że coś gdzieś  być powinno, ale tego nie ma.
7. Jaka była Twoja ulubiona bajka z dzieciństwa? 
Zdecydowanie „Wilk i zając”  Zajc! Nu Pagadi!
8. Gdybyś miała możliwość przeniesienia się do świata opisanego w jakiejś książce, jaka
to byłaby książka? Dlaczego?
Plaga Samobójców. Może Programy tam zawarte, pomogłyby mi choć trochę.
9. Co najbardziej kojarzy Ci się z dzieciństwem?
Pierwsze co pomyślałam to kogel-mogel (zarówno deser jak i film
J), a sekundę później ‘kanapki obrazkowe’(kanapki z różnymi obrazkami z sera, keczupu, sałaty itd.)
10. Wymień  TOP 5 wokalistów/zespoły/wykonawców muzycznych.
Na obecną chwilę, lista wygląda tak:

  1.  Skillet
  2.  Black Veil Brides
  3. Happysad
  4. Linkin Park
  5. Get Scared


11. Gdybyś mogła zmienić coś w dzisiejszym świecie, co byś zmieniła?
Wybiła bym ¾ ludzkości…. Może ja już się nie będę odzywać więcej…

A nominuję:
  1.  Fallen Angel
  2. Panienka Kernit
  3. Aika 'san (za całokształt pracy)
  4. Maru Mi
  5. Angelika
Oto pytania:
1. Skąd pomysł na bloga? I dlaczego akurat w takim temacie?
2.Jakiego typu książki czytasz?
3.Jakie filmy/książki możesz polecić?
4.Ulubiony cytat?
5. Gdybyś była owocem, to jakim?
6.Grasz/chciałabyś grać na jakimś instrumencie?
7. Lubisz robić zdjęcia? Jeśli tak, to czego?
8. Zakochałaś się kiedyś w postaci fikcyjnej? Jeśli tak, to w jakiej?
9.Grasz w gry? Jak tak, to w jakie?
10. Gdyby jutro miało nie nastąpić i byś o tym wiedziała, to co byś zrobiła?
11. Jakiej muzyki słuchasz?

1 komentarz:

  1. Dziękuję za nominację. Odpowiedzi już są na stronie ;)
    Pozdrawiam ;3

    OdpowiedzUsuń