czwartek, 9 lipca 2015

✝ LBA ✝ Liebster Blog Award II ✝

Witam, dostałam kolejną, już aż czwartą nominację, więc czas odpowiedzieć na pytania ;)

1. Skąd czerpiesz pomysły do opowiadania?
Troszkę z własnego życia, troszkę z tego co uroi mi się w tej chorej główce. 2. Jak to się stało, że zaczęłaś pisać?
Miałam milion pomysłów i to aż mnie rozsadzało, więc stwierdziłam, że napiszę opowiadanie. Ale już wcześniej pisałam opowiadania, ale nigdy ich nie kończyłam. Bo po co, skoro i tak przeczytam je tylko i wyłącznie ja, a i tak już wiem co w nim jest? 3. Największe marzenie?
Zdecydowanie napisać książkę. 4. Czy jest coś co chciałabyś zmienić w swoim życiu? Jeśli tak, to co i dlaczego?
Chyba jak na obecny moment nie ma nic takiego. Chociaż chciałabym zmniejszyć  ilość sezonowców w moim otoczeniu. 5. Ulubiona książka/ film/ anime/ coś innego?
 Książka to seria Wiedźmin i trylogia Niezgodna z ulubionych.
Film to wszystkie części Piratów z Karaibów.
Anime nie oglądam.
6. Czy jest jakaś książka/ opowiadanie, które chciałabyś mi koniecznie polecić?
 No nie wiem, chyba nie. 7. Czy masz rodzeństwo?
No jak na obecny moment mam jednego młodszego brata. 8. Co lubisz robić? Poza pisaniem oczywiście ;)
Czytać, jeździć na rolkach i na rowerze, grać w siatkówkę, grać w gry. 9. Twój sposób na nudę?
Człowiek inteligenty się nie nudzi, a ja takowego pojęcia jak 'nuda' nie znam :) 10. Jest coś czego się boisz? Jak tak, to co?
  Chyba nie mam nic takiego. 11. Piosenka przy której chce ci się płakać?
Piosenka? Chyba takiej nie ma :/

Pytania i  nominacje w pierwszej części :)
 Jeszcze raz dziękuję za ten zaszczyt. BTW niedawno wybiło 3000 wyświetleń, co jest takim ogromnym WOW jak dla mnie i za to również ogromnie dziękuję<3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz